OuTc4sT - 2009-10-31 21:30:59

>> Sea
Medical Room (max)
First-aid Master (max)
Additional Armor (max)
Repair Master (max)
Emergency Solution (max)

Zmniejsza obrażenia załogi i kadłuba oraz zwiększa o 100% skuteczność napraw/leczenia
Emergency Solution ściąga buffy podczas walki z NPC (w teori, w praktyce nie przetestowałem)

>> Land
First Aid (max)
Fast Healing (max)
Passion (max)
Prior Restricion (max)
Disclosure (max)
Eagle Eye (1lvl)
Intrepidress (max)
Protection (max)
Blessing (max)

Redukcja wszystkiego co złe ;)
2 skille leczące, pozostałe dają słabe efekty i szkoda na nie czasu
passyw na większą ilość SP

>> Skille
voyage - bez tego dziadostwa nie da się grać żadną postacią
sb - by wsiąść na lepsze statki ok 50lvl styknie
elo - podstawa bez tego ani rusz
bh - przydatne ;) lepiej maxować
medicine - jak się człowiek uprze to 31 styknie... i tak tylko chodzi o regeneracje SP
skill broni - co kto lubi ;)
foundry - jak masz guna to jest zbędne inaczej lepiej maxować
sewing - radze maxować bo niekiedy ciuchy się rozpadają a my dalej stoimy dzięki potkom "Cabinet"
PS. Podobno Alchemia też jest przydatna ^^

>> SIEGE
na wary radze się wybierać po 101lvl prof gdy mamy duże cabinety inaczej długo nie pożyjemy ;)
jak się bardzo postaramy to cabinety+hig lvl SP+Hig lvl HP i możemy powalczyć na niższych lvl-ach

OuTc4sT - 2009-12-09 08:29:11

>> Sea
Medical Room (max)
First-aid Master (max)
Additional Armor (max)
Repair Master (max)
Emergency Solution (max)

zamiast tych 2 w/w można się pokusić o
Sail Enhacement (max by można następny)
Ship's Hull Enhacement (max by można następny)
Sailor Enhacement (max)

zamiast więcej się leczyć mniej obrywamy... zależy kto co lubi ;) dłużej popływamy ale co za tym idzie dłużej będziemy się naprawiać

GotLink.pl